Dotstorming

Rīks “ideju vētru” (“brainstorm”) organizēšanai un balsošanai.

Rīku iespējams izmantot mācību procesa laikā (gan attālināti, gan klātienē).

Platformā iespējams pievienot idejas, par kurām skolēniem ir iespējams balsot un sniegt savu vērtējumu. Tas palīdzēs padarīt mācību procesu interaktīvu un veicinās atgriezeniskās saites iegūšanu.

Pedagogam nepieciešams pievienot ideju uz ekrāna, lai skolēni varētu par tām nobalsot un sniegt komentārus.

Code.org

Platforma, kurā pieejami vairāki mācību kursi kodēšanā.

Rīku iespējams izmantot kodēšanas apguves veicināšanai gan attālinātajās, gan klātienes mācību stundās.

Platformā spēles veidā iespējams apgūt dažādu lietotņu, animāciju un vizuālu materiālu veidošanu. Iespējams sekot līdzi arī veiktajam progresam.

Platformā iespējams piekļūt dažādiem mācību materiāliem, kas piemēroti gan skolēniem (sākot no 1. klases), lai veicinātu datorprasmju un programmēšanas apguvi. Pedagogiem platformā ir pieejami arī jau gatavi plāni datorprasmju mācīšanai.

Classroomscreen

Virtuālā tāfele mācību norises organizēšanai.

Rīku iespējams izmantot attālināto vai mācību stundu laikā.

Platformā pieejami dažādi rīki mācību norisei. Iespēja pievienot taimeri, ikonas, tekstus, zīmēt, pēc vārdu saraksta sadalīt grupās u.c.

Mājaslapa ir ērts veids, kā attālināto vai klātienes mācību laikā efektīvāk papildināt stāstījumu ar vizuāliem piemēriem, kā arī uzņemt laiku kāda uzdevuma izpildei (piemēram, grupu darbiem).

Canva

Platforma vizuālo materiālu veidošanai tiešsaistē.

Rīku iespējams izmantot, lai veidotu pārskatāmus vizuālos materiālus mācību stundu nolūkiem (piemēram, stundu sarakstus, prezentācijas, praktiskos uzdevumus).

Platformā iespējams veidot dažādus vizuālos materiālus, tostarp prezentācijas, plakātus, stundu sarakstus. Tajā ir pieejamas dažādas sagataves, līdz ar to skolotājam ir tikai jāpielāgo teksts un vizuālais izkārtojums. Iespējams veidot arī jaunus dizainus, kā arī augšupielādēt un apstrādāt attēlus. Arī skolēni šo rīku var izmantot dažādu radošo darbu veikšanai.

Nepieciešams izveidot profilu platformas mājaslapā. Izvēloties piemērotu sagatavi (piemēram, plakāta vai prezentācijas formātā), iespējams veidot un pielāgot saturu mācību ietvaros.

99 math

Platforma dažādu matemātikas uzdevumu risināšanai.

Rīku var izmantot mācību stundu laikā (arī attālinātajās mācībās), kā arī, uzdodot skolēniem mājasdarbus.

Platformā iespējams veidot audiovizuālo saturu, spēles un pievienot dažādus matemātikas uzdevumus (dalīšanas, skaitīšanas piemērus u.c.), kurus skolēni veic savā telefonā vai datorā. Pēc visu uzdevumu veikšanas redzams, kurš skolēns tos izpildījis vislabāk.

Skolotājam nepieciešams izveidot spēli platformas mājaslapā. Kad spēle ir izveidota, uz ekrāna parādās kods, kuru skolēniem nepieciešams ievadīt savā datorā vai telefonā. Nospiežot taustiņu “join game”, skolēns varēs pievienoties spēlei un sākt pildīt uzdevumus.

Snipping Tool

Šo rīku varēsiet atrast sava datora meklētājā (ja Jums ir Windows). Iespējams arī izmantot saīsni, vienlaikus spiežot Windows pogu + Shift + S. Tad ekrāns iekrāsosies pelēkā krāsā un varēsiet izvēlēties, kuru daļu no tā vēlaties saglabāt kā attēlu.
Šis rīks var noderēt arī attēlu apstrādei (piem., ja nepieciešams izgriezt kādu tā daļu) gadījumā, ja nav ļoti būtiska attēla kvalitātes saglabāšana.

Slido

Slido iespējams veidot interaktīvas aptaujas un uzdevumus, rezultātus iegūsiet reāllaikā. Ērtākai lietošanai Slido iespējams savienot, piemēram, ar prezentāciju Google Slides, tādējādi interaktīvus elementus iekļaujot prezentācijā (bezmaksas versijā jārēķinās ar ierobežojumu pievienojamo jautājumu skaitā, tomēr vienai mācību stundai parasti pietiek). Īpaši noderēs atgriezeniskās saites iegūšanai (gan attālinātajās mācībās, gan klasē, gan hibrīdversijā). Izveidoto aptauju skolēni varēs aizpildīt ievadot savās mobilajās ierīcēs pieslēgšanās kodu vai noskenējot QR kodu.

Sibelius

Platforma automātiskai vai manuālai nošu pierakstīšanai digitāli. Pieejama lejupielādējama versija gan datoram, gan mobilajām ierīcēm.

Quizziz

Quizziz ir ērts rīks skolēnu zināšanu pārbaudei gan klasē, gan nosūtot izpildīšanai individuāli. Rīks ir līdzīgs Kahoot – iespējams izveidot testu, atzīmēt pareizās atbildes, pēc tam uz ekrāna parādīt pieslēgšanās kodu ar ko skolēni varēs pieslēgties un sniegt atbildes. Rezultāti būs redzami reāllaikā. Platformā pieejama iespēja ne vien izveidot savus testus, bet arī izvēlēties no jau sagatavotajiem (tie gan visbiežāk angļu valodā).

Quizlet

Platforma, kurā pieejami mācību materiāli dažādās mācību jomās.

Quizlet piedāvā izveidot atmiņas kartiņas (flashcards) dažādiem mācību priekšmetiem (matemātika, valodas, ekonomika u.c.), kā arī testus un spēles. Pieejama plaša datubāze ar jau sagatavotiem materiāliem, kā arī iespējams gatavot savus. Ērts rīks gadījumos, kad nepieciešams veicināt skolēnu aktīvu mācīšanos un konceptu apgūšanu ārpus stundām.

Autorizēties
Reģistrācija
Paroles ģenerēšana