Digitālais Latvijas skolu Goda dēlis
Pievieno savu skolu-
Daugavpils vienības pamatskola
Iesākoties attālinātajam mācību procesam, lielākais izaicinājums bija spēja ātri reaģēt un pāriet. Šajā pārmaiņu laikā vērtīgākais ir atbalsts. Atbalstīsim viens otru, mūsu izglītojamos un viņu vecākus. Kopā varam kalnus gāzt!
-
Garkalnes Mākslu un vispārizglītojošā pamatskola
Novēlam jums un arī sev: optimismu un iedvesmu, pašapziņu, izturību, neizdegšanu, veselību, humoru, prieku, mieru, labus skolēnus un gudrus vecākus, finanses, sapņus, satikšanu un satikšanos.
-
Zentas Mauriņas Grobiņas novada vidusskola
Otra lieta ir tehnoloģiskie risinājumi, kas ir neatraujama mūsdienīga mācību procesa daļa. Esam iemācījušies/mācāmies lietišķo etiķeti saziņai tiešsaistē, kas līdz šim nebija tik aktuāli. Esam izstrādājuši savas skolas infografiku ērtākai izpratnei.
-
Ventspils Valsts 1. ģimnāzija
-
Ādažu Brīvā Valdorfa skola
Visas problēmas mēģināt risināt opetetīvi, un veiksmīgi apvienot jauno skolotāju zimāšanas datortehnaloģijās ar pieredzējušo skolotāju zināšanām un pieredzi, lai kopā skola veiksmīgi turpinātu produktīvi strādāt ( cik nu tas šajos laikos ir iespējams).
-
Alojas Ausekļa vidusskola
-
Bauskas Valsts ģimnāzija
Digitālās prasmes! Ja darbs, ko dari nes prieku, var visu!
-
Brocēnu vidusskola
Liels gandarījums, ka tiešsaistes, digitālais piedāvājums spēj aizstāt klātieni un turpinam organizēties, strādāt, disciplinēties- organizējam gan vecāku sapulces reizi mēnesī, vecāku skolēnu sarunas ar skolas vadību, klašu audzinātāju sanāksmes, dalīšanās pieredzē, skolotāju sanāksmes, skolēnu pašpārvaldes sanāksmes ut.t. Darbs turpinās un par to ir gandarījums.
-
Jūrmalas Valsts ģimnāzija
Liels prieks, ka daudzi skolotāji būtiski uzlabojuši savas digitālās prasmes, sapratuši, ka IT risinājumi ir ne tikai traucējoši un grūti apgūstami, bet arī lielisks atbalsts mācību procesā. Liels sasniegums ir arī tas, ka skolotāji runā savā starpā (patiesībā sarunas ir daudz vairāk par mācību procesu, profesionālām lietām; ne tik sadzīviskas kā ikdienišķā situācijā), sadarbojas, mācās cits no citu pieredzes. Šajos apstākļos pieredzes apmaiņa ir ieguvusi citu, daudz nopietnāku skanējumu- tā ir kļuvusi jēgpilna.
-
Privātā vidusskola RIMS
-
Rīgas Juglas vidusskola
-
Rīgas Ķengaraga vidusskola
-
Rīgas Pilsētas sākumskola
-
Rīgas Purvciema vidusskola
-
Rīgas Sergeja Žoltoka vidusskola
-
Rīgas Teikas vidusskola
-
Rīgas Valsts vācu ģimnāzija
-
Rīgas Zolitūdes ģimnāzija
Test
-
Rūjienas vidusskola
Mums visiem kopā ir jābūt garā un miesā stipriem, jo tikai uzturot sevī mundru, optimistisku garu, mums izdosies sasniegt gala mērķi.
-
Vaivaru pamatskola
Uzdrošināties apgūt jaunākās tehnoloģijas un plānot stundas arī tiešsaistēs, izmantot piedāvātās informatīvās platformas.
-
Valmieras Pārgaujas Valsts ģimnāzija
-
Vecpiebalgas vidusskola
-
Ventspils 4. vidusskola
-
Burtnieku novada Matīšu pamatskola
-
Draudzīgā Aicinājuma Cēsu Valsts ģimnāzija
Atcerēties, ka tehnoloģijas ir tikai rīks, lai mācību procesu padarītu efektīvāku, tāpēc vairāk domāt par to, ko skolēniem ir jāiemācās mācību procesā un kā par to būtu iespējams pārliecināties, un tikai pēc tam piemeklēt šim mērķim piemērotāko IKT risinājumu.
-
Ikšķiles vidusskola
-
Krāslavas Varavīksnes vidusskola
-
Privātā vidusskola PATNIS
-
Rāmuļu pamatskola
-
Rīgas Hanzas vidusskola
-
Smārdes pamatskola
-
Talsu Kristīgā vidusskola
-
Tukuma 2. vidusskola
-
Tukuma Raiņa ģimnāzija
-
Ventspils novada Zūru pamatskola
-
Draudzīgā aicinājuma Liepājas pilsētas 5. vidusskola
-
Friča Brīvzemnieka pamatskola
"Kamēr dzīvo, tikmēr mācies!" latviešu sakāmvārds. Šis ir laiks, kurā mācīties! Ja aizvērsim acis, sakodīsim zobus un gaidīsim, kad šis laiks pāries, būsim zaudētāji! Skola, kura kopā izvēlas mācīties, vienmēr būs ieguvēja kā kopiena! Lai top!
-
Ventspils 2. vidusskola
Lai atvieglotu skolotāju orientēšanos dažādās mācību platformās, google dokumentos tika izveidots “Palīgs skolotājiem”. Tagad skolotāji var atrast svarīgāko mācību darbā, audzināšanas darbā, kā arī informāciju par metodisko darbu, zinot piekļuvi tikai vienam dokumentam.