Ventspils 4. vidusskola

12 April 2022
blog one img

Inga Bužoka, direktore

Kas ir bijis lielākais attālināto mācību izaicinājums?

  • Dažādot uzdevumus, lai skolēniem nav vienveidīgi darbi. Skolotāji cenšas piemeklēt tēmas izpratnes uzdevumus, lai vienu reizi skolēni var strādāt ar tekstu, citu reizi ar video, citu ar tiešsaistes uzdevumiem.
  • Skolēnu, kuri pārsūta svešus darbus,  izķeršana.
  • Balanss starp tiešsaistes stundām un pastāvīgajiem darbiem atbilstoši mācību priekšmetam un skolēnu vēlmēm un vajadzībām.
  • Skolēnu piederības izjūtas skolai nodrošināšanai noteikti ir vajadzīgi klases un skolas pasākumi. Attālināti esam pielāgojuši arī tos:

Zoom platformā norisinājās erudīcijas spēle “Vai pazīsti Latviju labāk par mani?”. Spēles mērķis ir bagātināt dalībnieku zināšanas par Latviju, veicināt skolu savstarpējo sadarbību un, protams, radīt veselīgu sacensību garu un kopā būšanas prieku. Vairāk lasi ŠEIT.

Ko uzskatāt par Jūsu skolas/skolotāju lielāko sasniegumu attālināto mācību laikā?

  • Pārplānots mācību saturs – piemeklēti jauni uzdevumi, kas piemēroti patstāvīgam darbam.
  • Skolotāji apguvuši daudz un dažādus digitālos rīkus (google koplietošanas dokumenti, google classroom, uzdevumi.lv, soma.lv, Whatsapp, socrative.com, quizlet.com, kahoot.com, nearpod.com, classkick.com, classfow.com, maconis.zvaigzne.lv, padlet.com, zoom.us, video.failiem.lv, youtube.com, MS Teams, mentimeter, discord)
  • Skolotāju savstarpējais atbalsts palīdzot tikt galā ar grūtībām, daloties ar risinājumu idejām, atbalstot rīku apgūšanu.
  • Mūsu skolotāji dalās ar savu pieredzi ne tikai skolā, bet arī pilsētā un par valstī

Pavasara pieredze

Ko no šī laika “paņemsiet līdzi” atgriežoties ierastajā režīmā?

Skolotāji noteikti atzīst, ka visi digitālie rīki ir noteiktās situācijās izmantojami arī ierastajā režīmā gan stundu darba dažādošanai, gan ārspusstundu pasākumiem.

Daļu sapulču var rīkot attālināti, ar attālinātajiem uzdevumiem var aizstāt skolotāju prombūtni.

Attīstīt digitālās prasmes gan skolēniem, gan skolotājiem; Izmantotās metodes, kur ieguvēji ir skolēni – google clasroom darbu komentēšana – atgriezeniskās saites sniegšana.

Kas Jums palīdzētu attālināto mācību procesu padarīt efektīvāku?

Ir gūta pieredze pavasarī un, vadoties no iepriekšējām kļūdām, darba uzdevumi ir pārdomātāki un virza uz konkrēti sasniedzamo rezultātu, kurš ir pārdomāts attālinātās mācīšanās iespējām.

Kopīga plānošana jeb skolotāji = vadība. Sarunas ar vecākiem, skolēnu anketēšana.

Vienotas prasības, konkrēti norādījumi – infografikas.

Iedrošinājums/aicinājums citiem izglītībā strādājošajiem šajā laikā!

Cik daudz palīdz labi vārdi – pateicība, uzmundrinājums, tā ir vitamīnu deva ikdienai! Neskopoties ar to!

Darīt ar prieku! Biežāk smaidīt! Atcerēties, ka jāatpūšas un jāsvin mazās uzvaras!!!

 

Autorizēties
Reģistrācija
Paroles ģenerēšana