Rīgas Zolitūdes ģimnāzija

Skolotāja: Tatjana Lukjanova
Kas ir bijis lielākais attālināto mācību izaicinājums?
Pedagogu tehniskais nodrošinājums un apmācība Teams programmatūras pārvaldīšanā un konferenču vadīšanas metodikas un paņēmieni. Kvalitatīvas mācību stundu nodrošinājums un skolēnu aktīva iesaistīšana attālināto mācību stundā.
Ko uzskatāt par Jūsu skolas/skolotāju lielāko sasniegumu attālināto mācību laikā?
Visi skolas pedagogi vada konferences Teams, izmanto citus digitālos rīkus: Kahoot, Quizzes, LiveworkSheets. Pedagogi regulāri satiekas metodiskās trešdienās, kad dalās pieredzē, dalās ar idejām, iedrošina un atbalsta viens otru.
Ko no šī laika “paņemsiet līdzi” atgriežoties ierastajā režīmā?
Atgriežoties, paņemsim jaunās zināšanas IT jomā, lai padarītu mācību stundas par daudzveidīgāku, būs jau daudz uzkrāto materiālu un video ierakstu, nodrošinot skolēnu slimības laikā. Skolotāji ir apguvuši jaunas atgriezeniskās saites organizēšanas formas.
Kas jums palīdzētu attālināto mācību procesu padarīt efektīvāku?
Skolas vadības pārdomātā attālināto mācību organizēšana: stundu saraksts, pedagogu un skolēnu piekļuve Teams programmatūrai (katram savs profils), pedagogu nodrošinājums ar tehniskiem rīkiem un apmācība to pielietot. Skaidras instrukcijas un video ieraksti vecākiem un skolēniem. Skolēnu un vecāku atbalsts ar tehniskiem rīkiem un arī atbalsts pieslēgumā konferencēm. Pedagogu semināri un līdzdalība. Skolotājiem noderētu izdevniecību piedāvāta vienota platforma ar digitālajiem resursiem.
Iedrošinājums/aicinājums citiem izglītībā strādājošajiem šajā laikā!
Meklēt interesantus risinājumus, iedvesmot un atbalstīt viens otru.