Rīgas Juglas vidusskola

Skolotāji: Teodors Millers, Lūcija Bērziņa, Helēna Vilkosta, Argita Kučāne
Kas ir bijis lielākais attālināto mācību izaicinājums?
Teodors Millers: Saplānot efektīvi darba laiku un uzturēt atgriezenisko saiti ar skolēniem, vecākiem un citiem skolotājiem.
Helēna Vilkosta: Tiešsaistes stundu nodrošināšana gan tehnoloģiski, gan metodiski.
Argita Kučāne: Apgūt IT, motivēt jauniešus mācībām,
Ko uzskatāt par Jūsu skolas/skolotāju lielāko sasniegumu attālināto mācību laikā?
Teodors Millers: Lieliski sakārtotu digitālo mācību vidi un atsaucīgus kolēģus!
Lūcija Bērziņa: Ja kāds iemācās ko jaunu digitālajā vidē, dalās , palīdz saprast un pielietot.
Ko no šī laika “paņemsiet līdzi” atgriežoties ierastajā režīmā?
Teodors Millers: Prasmi atslābt un plūst pa straumi. Klātienes stundās noteikti strādāšu ar lielāku gandarījumu un mazāku stresu.
Lūcija Bērziņa: Spēju atvieglot sev dzīvi un manuālo labošanu… aizstāt ar digitālo.
Helēna Vilkosta: Tiešsaistes stundu pieredzi, Ms Teams platformas apguvi, sapulču organizāciju tiešsaistē.
Argita Kučāne: Atbildību, patstāvību!
Kas jums palīdzētu attālināto mācību procesu padarīt efektīvāku?
Lūcija Bērziņa: Man pašai vairāk uzdrošināties darīt, nebaidoties kļūdīties.
Helēna Vilkosta: Metodiski ieteikumi par stundu uzbūves īpatnības tiešsaistē. Sabiedrības izpratne par procesiem skolā.
Iedrošinājums/aicinājums citiem izglītībā strādājošajiem šajā laikā!
Teodors Millers: Veltietlaiku sev, lai atpūstos! Atpūties skolotājs jūtas labi ir pilns ar enerģiju un spēj novadīt daudz labākas nodarbības 🙂
Lūcija Bērziņa: Viss ir pārejoši, bet šis paliks kā zīme mūsu spējai mainīties.
Helēna Vilkosta: Novēlu izturību. Ticu, katrs skolotājs pašreiz izdara labāko, ko spēj!
Argita Kučāne: Vairāk kustēties dzīves līdzsvaram!
Konkursa “Juglas balss” laureātu priekšnesumi. Video skatāms skolas Facebook lapā (attēlā: ekrānšāviņš no video).