Burtnieku novada Matīšu pamatskola

Angļu valodas skolotāja Ligita Lūriņa.
Kas ir bijis lielākais attālināto mācību izaicinājums?
Daļai skolotāju – jaunu prasmju apguve tehnoloģiju pielietošanā, plānojot mācību procesu, nedrošības pārvarēšana un uzdrīkstēšanās.
Ko uzskatāt par Jūsu skolas/ skolotāju lielāko sasniegumu attālināto mācību laikā?
Skolotāju vēlme pieņemt izaicinājumu – vadīt stundas tiešsaistē ZOOM platformā, aktīva pieslēgšanās piedāvātajiem izglītojošiem vebināriem, tiešsaistes kursiem.
Skolēnu aktivitāte tiešsaistes saziņā.
Vecāku lielāka ieinteresētība un biežāka saziņa ar klases audzinātāju un mācību priekšmetu skolotājiem.
Ko no šī laika “paņemsiet līdzi” atgriežoties ierastajā režīmā?
Tiešsaistes nodarbības kā rīks individuālajam darbam, piem. konsultācijām, saziņai ar bērnu, kurš skolu nevar apmeklēt slimības dēl.
Iespēja tiešsaistē organizēt vecāku sapulces – vieglāk saskaņot norises laiku.
Kas jums palīdzētu attālināto mācību procesu padarīt efektīvāku?
Labāks, papildināts tehniskais nodrošinājums.